Belföld

Öt nap alatt tizenegyezer kérdés az EU-ról

Február 19-én indult el az Európai Unió Kommunikációs Közalapítvány információs tájékoztató vonala, a 181, amely az elmúlt öt nap alatt, február 19-én reggel 8 órától 23-án éjfélig 11.400 hívást fogadott. Ebből a hívásból 4100 állampolgár fordult a call center munkatársaihoz, 7300-an pedig az automata rendszert vették igénybe. Az érdeklődők egy nap összesen 12 ezer percet töltöttek el az automata tájékoztató szövegek meghallgatásával.
A call center munkatársai átlagosan 4,5 percig adtak tájékoztatást egy-egy híváskor, beszélgetésenként átlag három kérdést válaszoltak meg. Az elmúlt öt nap leggyakrabban feltett kérdései között szerepelt, hogy hogyan hat a csatlakozás a bérekre és a nyugdíjakra; bárki útlevél nélkül utazhat-e majd az EU-n belül; milyen vámok lesznek az EU és Magyarország között a csatlakozás után.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik