Belföld

Egy költséghatékony ötlet az Axel Springertől

Európa egyik legnagyobb lapkiadójának is érdeke, hogy ügyfelei legnagyobb megelégedettségével működjön. Ráadásul, mint a nagyokhoz illik, ezt úgy teszi, hogy közben költségeit is optimalizálja.

Így mostantól például a Lakáskultúra hirdetésszervezése, a Multi M Stúdió segédletével, elektronikus formában zajlik majd.
A potenciális hirdetők papír alapú, postaköltséggel terhelt levelek helyett email-ben kapnak tájékoztatást a következő szám tartalmáról. A küldött anyag egy kis Flash program, mely képben, szövegben, sőt hangban is bemutatja a soron következő számot. Az ilyen elektromos levelekben aztán lehet keresni, időnként egy-egy kis játék is bele lehet építve, és lehetőség van akár online megrendelni a hirdetési felületet.
Ezzel a módszerrel hosszú távon jelentős összegek és munkaidő takarítható meg, és egyszerűbbé válik a hirdetésszervezést. A partnerek pedig könnyebben tudnak dönteni, kényelmesebben megrendelni.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik