Belföld

Optimista a Metro – enni kell

Az ágazatot sújtó visszaesés ellenére növekedési pályára állt a legnagyobb német hipermarket-lánc, a Metro. A folyó pénzügyi év harmadik negyedében a kamat- és adófizetés előtti üzemi profit (EBIT) az előző év azonos időszakával összevetve 16,1 százalékkal 188 millió euróra emelkedett. A növekedést a konszern a külföldi expanzióra és a belföldi tevékenységgel kapcsolatos költségcsökkentésekre vezeti vissza. Az értékesítési árbevétel a beszámolási időszakban 7,2 százalékkal 12,36 milliárd euróra emelkedett. A Metro várakozásai szerint a német belföldi forgalomban a lakosság egyelőre visszafogott fogyasztási kiadásai a negyedik negyedévben a karácsonyi szezonban visszatérnek a korábbi átlagos szintre.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik