Belföld

Shmitt költ a legtöbbet plakátra, Droppa e-mailen hirdeti magát

24.hu
24.hu

2002. 10. 02. 08:05

Főpolgármesteri kampányában a legtöbbet az ellenzék támogatásával induló Schmitt Pál, míg a legkevesebbet Droppa György, a Centrum Párt színeiben induló jelölt költi - legalábbis ez derül ki a kampányfőnökök által közölt adatokból. Sem a Centrum, sem a Munkáspárt jelöltje nem népszerűsíti magát óriásplakáton. Igaz, a szűkös költségvetés mellett ezt Droppa a zöldértékek melletti elkötelezettségével is indokolja, s ő az egyedüli abban is, hogy e-mailben igyekszik megismertetni választóival elképzeléseit. [Magyar Hírlap]

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.