Belföld

Scala ügyfélnap – ” Lendületben – Új megoldások a régi szállítótól”

A Scala ECE Hungary Kft. 2002. szeptember 24-én rendezte meg a már hagyományokkal rendelkező ügyfélnapját a Hyatt Regency szállóban. Az egész napos szakmai programot Patrick Pando, a nemzetközi Scala csoport közép-kelet európai régióért felelős elnökhelyettesének előadása zárta. A rendezvényen több mint 120 ügyfél képviseltette magát.

Ebben az évben a budapesti Hyatt Regency báltermében került megrendezésre a Scala ügyfélnapja “Lendületben – Új megoldások a régi szállítótól” elnevezéssel. A rendezvényen szakmai előadások segítségével mutatták be a Scalával és termékeivel, azok felhasználásának hatékony módjával, a termékek mögött álló támogatással kapcsolatos újdonságokat. Külön hangsúlyt kapott a cégcsoport Internet-technológiára épített ügyviteli szoftvere, az iScala 2.1, az első célirányosan fejlesztett kollaboratív ERP szoftver.

Az előadások tematikáját a Scala úgy állította össze, hogy az kifejezze szolgáltatása egyik lényeges elemét, miszerint ügyfeleikkel hosszú távú, stratégiai viszonyra törekednek. A hosszú távú szolgáltatási kapcsolatban, ha egy gazdasági társaság Scala rendszert alkalmaz, akkor építhet arra, hogy a Scala teljes körű karbantartási és terméktámogatási szolgáltatást nyújt, és fejlesztéseivel biztosítja azt, hogy az ügyfelei a folyamatos működés mellett mindig megújíthassák rendszerüket, s így mindig a legkorszerűbb ügyviteli rendszerrel rendelkezzenek.

Az ügyfélnap címe – “Lendületben – Új megoldások a régi szállítótól” – utalt arra a megközelítésre, amely alapján a résztvevők megismerhették, hogy miként bővíthetik a már meglévő rendszerüket újabb modulokkal, ez számukra milyen gyakorlati előnyöket jelent, vagy a már meglévő modul adta lehetőségeket hogyan tudják hatékonyabban, sokoldalúbban kihasználni.

A szakmai előadásokkal párhuzamosan öt munkaállomáson is fogadták az érdeklődőket, ahol működés közben mutattak be a vállalati ügyvitelhez szükséges kulcstermékeket, többek között az iScala 2.1-et.
Ugyancsak új színfoltja volt a rendezvénynek az a kerekasztal-beszélgetés, amely a vállalat ügyfeleinek részvételével zajlott. A beszélgetés témáját a Scala rendszerének bővítési lehetőségei adták: szó volt arról, hogy milyen igények tették szükségessé a bővítést, az újabb modulok beszerzését és milyen megoldásokkal integrálták az új modulokat a már meglévő, összehangolt rendszerbe.

Az ügyfélnapon a Scala ECE Hungary Kft. anyavállalatát, Patrick Pando a Scala Business Solutions közép-kelet európai régióért felelős elnökhelyettese képviselte, s ő tartotta a szakmai program záró előadását.

A szakmai előadások témái az alábbiak voltak:

– A Scala ECE Hungary Kft.
– Informatikai trendek
– Kutatási és fejlesztési tevékenység a Scalánál
– Új megoldások a régi szállítótól
– iScala Web Reporter esettanulmány
– iScala 2.1 – Rugalmas megoldások
– A Scala rendszer integrálása – esettanulmány
– A Scala terméktámogatási rendszere
– A Scala és partnerei
– Kerekasztal-beszélgetés – “Lendületben – Új megoldások a régi szállítótól”

Az ügyfélnap végén a Magyar Tudományos Akadémia Zenetermében egy fogadással egybekötött borkóstolóra került sor, amelyet Szöghy Ottó, Magyarország egyik legelismertebb borásza tartott kellemes élőzene mellett, s ahol lehetőség volt a Scala szakembereivel és ügyfeleivel egy kötetlen beszélgetésre.
Az ügyfélnapról és annak egyes témáiról bővebben olvashat a www.scala.hu weboldalon.

A Scala ECE Hungary Kft-ről
A Scala ECE Hungary Kft. 1993-ban alakult, s a svéd Scala International AB legnagyobb disztribútoraként működött. 1997-ben a Scala ECE és Scala International AB egyesüléséből alakult meg az amszterdami Scala Business Solutions N.V., amelynek a Scala ECE Hungary Kft. a magyarországi leányvállalata. Jelenleg Budapest ad otthont a magyar képviselet mellett a Közép- és Kelet-Európát irányító regionális központnak is.
Magyarországon eddig közel 200 cég választotta a Scala szoftvereit és szolgáltatásait, többek között az Clarion Hungary Kft., az ING Nationale Nederlanden Rt., a Tetra Pak Hungária Kft. és a Zalakerámia Rt.

A Scala Business Solutions-ről
A Scala Business Solutions kollaboratív ERP szoftvereket fejleszt – amelyek integrálják az Internet technológiát és a tradicionális ERP funkcionalitást -, hogy általuk egyszerűbbé váljék a globális üzleti működés. A Scala segítségével a globálisan működő vállalatok teljesen integrálni tudják valamennyi ERP rendszerüket a világ minden részén leányvállalataik, üzleti részlegeik, illetve a cég központja között, sőt, partnereiket és szállítóikat is bevonhatják. A Scala kollaboratív ERP szoftverei lehetővé teszik a globálisan működő vállalatoknak, hogy megfelelhessenek a magasabb szintű elektronikus üzleti tevékenység követelményeinek, valamint hogy egy szabványos ERP rendszert használjanak hagyományos üzleti tevékenységeik irányítására. Ezáltal mérhető haszonhoz juthatnak az elektronikus kereskedés segítségével, egyedi kereskedési hely vagy globális portál kiépítésével, illetve a beszállítási lánc optimalizálásával.
Európában, Észak-Amerikában és a Távol-Keleten, partneri és kereskedői hálózata segítségével a Scala több mint 30 nyelven a világ több mint 140 országában értékesít szoftvereket és nyújt szolgáltatásokat.
A Scalát jegyzik az amszterdami Euronext tőzsdén (jele: SCALA). 2001. évi árbevétele 70,6 millió amerikai dollár volt (79,1 millió euro).
Tekintse meg a Scala webhelyét a www.scala.net címen, ha sajtóközleményekre, befektetői információkra, céges vagy termékinformációra kíváncsi.

2002 Scala Business Solutions, NV. Minden jog fenntartva. A Scala bejegyzett védjegy. Az egyéb márkanevek vagy bejegyzett védjegyek azok tulajdonosainak tulajdonát képezik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik