Belföld

Magyar Online Monitor: még a Startlap előtt az Origo

A napokban jelent meg a GfK, illetve a Szonda Ipsos érdekeltségébe tartozó Netsurvey "Magyar Online Monitor" című kiadványa, illetve ezzel együtt került be a kutatást gondozó anyaintézetek tervezőszoftver adatbázisába néhány vezető portál látogatottsági adata. A mérés jelentősége az, hogy az online termékek médiateljesítménye összehasonlíthatóvá válik a napi, heti és havilapokéval, mivel hasonló eszközökkel (véletlen mintán alapuló, kérdőíves interjúkkal) mérték az egyes site-ok látogatói körét. Az eredmények rendkívül izgalmasak. A leglátogatottabb portál az Origo, de tőle alig marad le a második helyezett Startlap. Harmadik helyezett egy kissé leszakadva az Index, negyedik a Korridor. A napi és heti eléréseket vizsgálva a két vezető portál versenyben van a napilapokkal, illetve a hetilapokkal. Origo és a Startlap napi elérése megelőzi a Magyar Hírlapét.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik