Belföld

A cégek többsége nincs tisztában a marketing fogalmával

[FN] Egy kutatás adatai szerint, a kis cégek nagy többsége már érzi, hogy hasznos lenne alkalmaznia az értékesítés növelésére marketing eszközöket, ám a gyakorlati megvalósításig a legtöbben még nem jutnak el, hiányosak az ismereteik arról, mi is a marketing. Azok a cégek, melyek az EU-csatlakozásig hátralevő rövid időben nem lépnek a profi értékesítés és marketing útjára, komoly nehézségekkel lesznek kénytelenek szembenézni. A kis cégek marketing kiszolgálására szakosodott MarketCom Tanácsadó Kft. - a Magyar Marketing Szövetség közreműködésével - 2002. júniusában átfogó felmérést készített a hazai mikro-, kis-, és középvállalkozások körében a cégek marketinggel kapcsolatos aktivitása terén. Az eredmények azt mutatják, hogy a cégek a közepesnél egyértelműen fontosabbnak tartják a marketing eszközök alkalmazását cégük minél sikeresebb működéséhez.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik