Belföld

Győztest hirdettek a Coca-Cola light Ezüstlány tehetségkutató versenyben

Budapest, 2002. június 26. Véget ért a Coca-Cola light Ezüstlány tehetségkutató verseny, amelynek győztese a 19 éves gyulai Molnár Éva. A nyertes hölgy hat hónapra szóló 2 millió forintos reklámszerződést ír alá a Coca-Cola Magyarországgal, és egy BMW 318i típusú autót is használhat a nyári hónapokban. A Coca-Cola light Ezüstlány már a napokban elkezdi a kreatív munkát a Publicis reklámügynökséggel, amelynek első fázisa a reklámfotózás és reklámfilm forgatás.

Lezárult a Coca-Cola light Ezüstlány tehetségkutató verseny. A Vigadóban megrendezett izgalmas és látványos megmérettetést követően a zsűri több mint egy órát tanácskozott. Döntésük alapján a 19 éves gyulai Molnár Éva bizonyult a márka méltó képviselőjének. Az Ezüstlány a Coca-Cola Magyarországgal hat hónapra szóló 2 millió forintos reklámszerződést ír alá, és a nyári hónapokra egy BMW 318i típusú autót is kap használatra. A szerződésnek megfelelően a nyertes hölgy Coca-Cola light reklámokban jelenik meg, média szerepléseken vesz részt és a Coca-Cola light rendezvényein a háziasszonyi teendőket látja el. A Publicis reklámügynökség az Coca-Cola light Ezüstlányról az elkövetkező néhány napban reklámfotókat készít, és hamarosan a reklámfilm forgatás is elkezdődik.

Háttérinformáció

Kiválasztási mód

I. Nevezés
A Coca-Cola light Ezüstlányt háromfordulós megmérettetésen választotta ki a szakmai zsűri.
A verseny első fordulója maga a nevezés, amelynek határideje 2002. május 10. volt. A nevezési anyagoknak két fényképet kellett tartalmazniuk, egy egész alakosat és egy arcképet. Emellett minden nevező hölgynek írásban meg kellett fogalmaznia, mit jelent számára az, hogy “Élvezd az élet ízét!” A versenyre mintegy 400 hölgy küldte el nevezési anyagát.

II. Elődöntő
A nevezési anyagok alapján az előzsűri régiónként (Kelet, Közép és Nyugat-Magyarország) 25-25 hölgyet választott ki (összesen 75), akik továbbjutottak az elődöntőbe. A három, régiós elődöntő május 24-én Debrecenben, május 25-én, Budapesten és május 26-án Győrben volt. Az egész napos megmérettetésen a feladatok egy része a személyiségjegyeket vizsgálta. Másik részük arra irányult, hogy kiderüljön, miként viselkednek különböző váratlan helyzetekben, hogyan találják fel magukat, hogyan teremtenek kapcsolatot, mennyire lehet fotózni őket, milyen az érzelmi beállítottságuk és hogyan mozognak. A huszonöt hölgy teljesítményét tíz fős zsűri figyelte meg, amely, szintén csoportokban dolgozva, értékelte a versenyzőket.
Mindhárom elődöntőből a zsűri 2-2 hölgyet juttatott a döntőbe és régiónként 3 hölgyet közönségszvazásra jelölt. Közülük a helyi médián és interneten keresztül 1-1 versenyző jutott a döntőbe, ahol immár kilencen versenyeznek a Coca-Cola light Ezüstlány címért.

III. Döntő
A három elődöntőből az utolsó fordulóba jutott 9 versenyző hölgy egy háromnapos felkészítő táborban vett részt Szentendrén. Itt koregráfus, színházi rendező és más szakemberek segítségével begyakorolták, hogy biztonsággal, elegánsan és személyiségüknek megfelelően mozogjanak a nézőközönség előtt a színpadon. A háromnapos felkészülés során minden versenyző egy szabadon választott műsorszámra is felkészült. Ennek műfaját mindenki saját maga választhatta meg. A harmadik nap végére összeállt egy látványos showműsor, amely maga a verseny gálája. A felkészítő táborba a zsűri is ellátogatott, hogy a tanulási folyamatot is megfigyelje és közelebbről megismerje a kilenc hölgyet.
A döntő június 24-én a Pesti Vigadóban volt.

Díj
A verseny győzetese egy évig a Coca-Cola light Ezüstlány cím birtokosa.
A nyertes egy hat hónapos 2 millió forint értékű szerződést ír alá, amely reklámokon való megjelenéseken túl, média szerepléseket és Coca-Cola light rendezvényeken a háziasszonyi teendők ellátását is tartalmazza. A győztes számára a díj olyan egyedülálló lehetőség, amely egy új karrier indítását hordozza magában. A nyertes hölgy a nyári hónapokra egy BMW 318i típusú autót is kap használatra.
A döntő mind a kilenc résztvevője egy egyedi tervezésű 50 ezer forint értékű ezüst nyakéket és láncot kapott, amelyet Pataki Mátyás ötvös tervezett és készített. A hölgyek emellett azokat a ruhákat is megkapták, amelyekben a gálán felléptek, fejenként összesen 200 ezer forint értékben. A ruhákat Makány Márta tervezte.

Zsűri összellítása
Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, Coca-Cola márkacsoport vezetője
Kallós András, Coca-Cola Magyarország, közkapcsolati és kommunikációs igazgató
Tarsoly József, Coca-Cola Beverages, értékesítési igazgató
Seres Attila, koreográfus
Pitrolffy Zoltán, Publicis Reklámügynökség, fotós
Iglódi Csaba, NetAktív Kommunikációs Ügynökség
Szinetár Dóra, színművésznő
Barna Béla, Wallis Motor
Makány Márta, divattervező

Ajánlott videó

Olvasói sztorik