Belföld

Barbara Drofenik lett a GGG szlovéniai országmenedzsere

A Grey Global Group Közép-Kelet európai részlegénél bejelentették, hogy Barbara Drofenik lett Szlovénia országmenedzsere.

Barbara Drofenik a Studio Marketing JWT médiaigazgatója volt, majd a Grey Ljubljana médiaigazgatójaként dolgozott az elmúlt négy évben. A Grey Worldwide szlovéniai részlege ügyvezető igazgatóhelyettesének s egyben országmenedzsernek történt kinevezésétől a Grey Ljubljana újabb fejlődési fázisa várható.

Barbara Drofenik közvetlenül Tino Andjicnak, a Grey Worldwide adriai régiója ügyvezető igazgatójának, valamint Piero Leonénak, a Grey Global Group Közép-Kelet-európai (GGG CEE) ügyvezető igazgatójának alárendeltje az új struktúrában.

A korábbi vezető, Spela L. Oblak, az ügynökséget elhagyva más irányú munkát vállalt.

Piero Leone regionális ügyvezető igazgató megköszönte Spela Oblaknak elkötelezettségét, “amellyel segített megalapítani az ügynökséget egy olyan kulcspozícióban levő piacon, mint amilyen Szlovénia a maga régiójában. Meg vagyunk győződve, hogy Barbara Drofenik az a munkatárs, aki a jövő kihívásaival szembenézve az ügynökséget új fejlődési fázisba emeli. Ebben nagy segítségére lesz jártassága a média világában, s egyúttal más minőségűek lehetnek az integrált marketing-kommunikációs ajánlatok is, mind a jelenlegi, mind pedig leendő ügyfeleinknek. Barbara megbízható és igen tehetésges szakember, természetes választás volt erre a pozícióra, amit kiérdemelt a munkájával.”

Barbara Drofenik kinevezésekor elmondta, hogy izgatottan vállalta “ezt az új kihívást az ügynökségben, mely ilyen kiemelkedő tudású, elkötelezett szakemberekkel dolgozik. Úgy vélem, a munkatársak folyamatosan bővülő szakértelme és állhatatos erőfeszítéseink hozzájárulnak ügyfeleink üzleti sikereihez, de az egész piac hatékonyabb működéséhez is.”

GREY SLOVENIA

A maga területén a Grey Slovenia a 11. legnagyobb hirdetési ügynökség. Ügyfelei között tudhat olyan neves cégeket, mint a Procter and Gamble, a Glaxo SmithKline, a Master Foods, az Avtoimpex/Skoda, a Nokia, a Riko, vagy az Allied Domecq,. A legutóbbi tizenkét hónapban nyerte el egyebek mellett az Electrolux, a Ba/Ca/HVB, a Bahlsen, a Merit International és az Amis projektjeit.

A Grey Worldwide Közép és Kelet-európai (CEE) részlege

A Grey Közép-Európában a legelső tíz ügynökség között van minden piacon, és az első öt között Magyarországon és Horvátországban. Az elmúlt év során lett a cég az Audi (Oroszországban), a Podravka, a Finnair (Ukrajnában), az Electrolux, a Heineken (Lengyelországban), a Telekom (Csehországban), a Cereol, az E.On, (Magyarországon), aThe Coca Cola Company és a Podravka (Horvátországban), a Samsonite (Szlovéniában).

A Grey Global Group

A Grey Global Group Inc. (GGG) a világ egyik legnagyobb globális marketingkommunikációs társasága, irodái vannak több, mint 90 országban. A GGG több kommunikációs területen, úgymint a hagyományos hirdetés, a PR-közönségkapcsolatok-kormányzati kapcsolatok, a direkt marketing, az internet-kommunikáció, az egészségügyi marketing és az online és offline média-szolgáltatások terén többnyire mindenütt a márkás termékekkel rendelkező, független cégek partnere.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik