Belföld

Emelkedhetnek a marketingbüdzsék

[FN, MTI-Eco] A marketingkommunikációs büdzsé növekedésére számít a következő két évben a vállalati döntéshozók mintegy kétharmada - mondta Bokker Sándor, a Netsurvey Internetkutató Intézet igazgatója. A Netsurvey az ezzel kapcsolatos felmérést az idén tavasszal 138 hirdetési megbízásokat adó vállalat, 39 reklámügynökség és 21 médiavállalkozás vezetőjének on-line megkérdezésével végezte. A felmérésből kiderült, hogy a döntéshozók a marketingbüdzsé kétszámjegyű növekedését várják 2002-ben. Bokker Sándor kifejtette, hogy a marketingkommunikációs büdzsé növekedését illetően a reklámügynökségek és a médiavállalkozások vezetői óvatosabban nyilatkoztak: közülük csak minden második vár bővülést, míg egyharmaduk azt gondolja, hogy stagnálnak az ilyen jellegű kiadások. Minden tizedik e körbe tartozó válaszadó a büdzsé csökkenését jelezte előre.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik