Belföld

Ide kattintson! – Több az on-line hirdetés

Egyéves pályafutásuk alatt sikeresnek bizonyultak az Interactive Advertising Bureau (IAB) által szabványként ajánlott nagyobb on-line hirdetési formátumok. A Jupiter Media Metrix felmérése szerint a bannercsíkokkal versenyző "felhőkarcoló" és "nagy négyzet" már az összes on-line reklám 9 százalékát tette ki. A legnagyobb igény a függőleges "felhőkarcolók" iránt mutatkozott, a kutatók szerint azért, mert a bannerhez hasonlóan szintén keskeny forma rugalmasan illeszthető a legtöbb a honlap képébe. A megnövelt méretek jóvoltából javultak az észlelési értékek is: a vizsgált időszakban összesen 185 százalékkal többször, a korábbi 2 milliárddal szemben 5,7 milliárd alkalommal nyitottak meg fizetett üzeneteket a nethasználók. Ugyanakkor a banner is őrzi pozícióját: észlelése 39 százalékkal, 20,6 milliárd letöltésről 23,7 milliárdra nőtt. [Világgazdaság]

Ajánlott videó

Olvasói sztorik