Belföld

A focivébé kiadásai csökkentik az Adidas eredményét

[FN, MTI-Eco] Az Adidas-Salomon, a világ második legnagyobb sportruházat és -felszerelésgyártója csütörtökön csökkenő adózás előtti eredményről számolt be az első negyedév után. A közelgő focivébére készülődő, és tetemes reklámkiadásokat nyögő cég adózás előtti eredménye 79 milió euróra csökkent, ami nagyjából megfelel a várakozásoknak. A társaság közölte, hogy idén összességében öt százalékos eladásnövekedésre és 5-10 százalékos nettó nyereségnövekedésre számít. Az Adidas-Salomon adózás előtti eredménye tavaly az első negyedévben 92 millió euró volt. Az óriáscég árbevétele az első negyedévben 1,64 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 1,56 milliárd euróról.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik