Belföld

Nem rossz a magyar IT-mérleg

Az Egyesült Államok, Nagy-Britannia és Dánia élen jár az értékesítést és a vevőkapcsolatokat szolgáló internetes alkalmazások és programok terén - derült ki a Taylor Nelson Sofres Information Technology felméréséből. A kutatásban 6 ország - Dánia, Franciaország, Japán, Szingapúr, Nagy-Britannia, az Amerikai Egyesült Államok - összesen 555, az internethez kapcsolódó termékekért és szolgáltatásokért felelős IT-vezetőjét az internet felhasználásról és a vállalatokon belüli internetes kultúráról kérdezték. A felmérés során megállapították, hogy a kutatásba bevont országok körében (USA, Nagy-Britannia, Dánia, Franciaország, Japán, Szingapúr) szinte 100 százalékos a vállalati internetpenetráció, míg a kutatást hazánkra is kiterjesztő vizsgálat szerint itthon a cégek háromnegyedének van internet-hozzáférése. A kutatásból az is kiderült, hogy az internetet használó magyar vállalatok nemzetközi összehasonlításban meglehetősen jól szerepelnek az interneten alapuló (IP) kommunikáció kifelé történő alkalmazásában - összesen 63 százalékuk használja -, míg a belső folyamatok és a kommunikáció, valamint az információmenedzsment területén hazánk lemaradozni látszik - ilyesmit mindössze a cégek 14 százalékánál alkalmaznak. [Magyar Hírlap]

Ajánlott videó

Olvasói sztorik