Belföld

A Téli Olimpia megdobta a szponzorok webforgalmát

[FN] A Téli Olimpia és a versennyel kapcsolatos hírek olyan kedvező hirdetői környezetet teremtettek a szponzoroknak, hogy a legnagyobb látogatók website-jai jelentős forgalomnövekedést könyvelhettek el - állítja a Jupiter Media Metrix legfrissebb kutatásában. A Téli Olimpia egyik legnagyobb támogatójának számító General Motors Corp.-hoz tartozó Chevrolet honlapján a versenyek alatt 88 százalékkal nőtt meg a nézelődők száma, így a napi látogatás elérte a 70700-es értéket. Hasonló növekedést tapasztalt a Qwest telekommunikációs cég is, amely 54 százalékkal növelte közönségszámát, a szintén szponzor Monster.com pedig 16 százalékkal gyarapította nézettségét. Az NBC által üzemeltetett hivatalos olimpiai weboldalt naponta átlagosan 393.200 látogató nézi meg, illetve a Salt Lake Sity által nyitott olimpiai site-ra naponta 248.600 érdeklődő kattint.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik