Belföld

Túligérte magát a Matáv az ADSL-igénylőknek

A telefonvonalon keresztüli, de a hagyományosnál sokkal gyorsabb - angol rövidítése alapján ADSL - internet-előfizetők robbanásszerű növekedése miatt a technológiai hátteret biztosító Matáv Rt. a megrendeléseket a megszokott határidőn belül nem tudta teljesíteni . A telefonközpontokban jelenleg kevés az ehhez szükséges berendezés - erősítette meg a Világgazdaságnak Oláh Miklós termékportfólió-menedzser. A hardverhiány miatt ugyanakkor lehet, hogy az ADSL-t az előfizetők felé értékesítő internetszolgáltatók kerülnek nehéz helyzetbe, esetleg vitába a Matávval. A szélessávú internet-hozzáférést a szolgáltatók a Matávtól veszik, majd kötnek szerződést a lakossági és a céges felhasználókkal. Oláh Miklós elmondta, a Matáv a szolgáltatók alvállalkozójaként olyan szerződést írt alá, melyben a határidőt a "kapacitások rendelkezésre állásától számított 60 napban" határozta meg. Az internetszolgáltatók többsége azonban - információink szerint - ennél rövidebb saját határidőt ígért ügyfeleinek. [Világgazdaság]

Ajánlott videó

Olvasói sztorik