Belföld

Zwack Webshop: év végi nagybevásárlás online

Az ügyfelei üzleti céljait e-business megoldásokkal is támogató kirowski elkészítette a Zwack Unicum Rt. internetes áruházát, a Zwack Webshopot, ahol a vállalat valamennyi terméke online fizetéssel is megvásárolható.

A Webshop az ERBA 96 által képviselt Store Wizard alkalmazás testreszabásával, a megbízó egyedi igényeit figyelembe véve készült. Az online áruház a hagyományos funkciók mellett számos különleges képességgel is rendelkezik: a termékek egy csoportja az oldalon keresztül is ellátható tetszés szerinti felirattal, a virtuális Bárszekrénybe pedig bármelyik ital eltehető egy későbbi látogatásig. A fizetés módjáról a vásárló megrendeléskor dönt: az elektronikus tranzakció a pénzügyi partner szerverén keresztül a bankkártya adatai alapján történik.

Az FMCG-szektor hazai szereplői közül a Zwack e-commerce megoldása az elsők között – az ünnepek előtti eladási csúcsra időzítve – került fel a webre. A vásárlásösztönzés hatékonyságát növeli, hogy a termékeket külön költség nélkül szállítják házhoz 48 óra múlva, a vevő által meghatározott idősávban.

“A Webshop hasznos információkat nyújt számunkra arról, mely termékeinket keresik leginkább a fogyasztók. A megnyitása óta eltelt öt hét alatt az oldalt már több mint 8100-an látták, a vásárlások száma folyamatosan nő” – foglalta össze a Zwack Unicum Rt. eddigi tapasztalatait Bányai Brigitta, az alternatív értékesítési csatornák vezetője. “A kedvező fogadtatásra való tekintettel ezért hamarosan újabb funkciókkal bővítjük az alkalmazást.”

A webes áruház megvalósítása során a kirowski feladata elsődlegesen a projektmenedzsment és tanácsadás volt. Különös hangsúlyt kapott a fejlesztést végző ERBA és a megrendelő közötti kapcsolattartás, a több oldalú minőségbiztosítás és a további közreműködők – a logisztikai és az online fizetést biztosító partnerek – előminősítése és kiválasztásának támogatása.

“A vevőszolgálattól a raktárkészletig minden elem az offline csatorna értékesítési folyamatára épül” – árulta el Csite László, a kirowski e-business üzletágának menedzsere. “A kölcsönös megelégedéssel zárult projekt tapasztalataira építve újabb webshopok megnyitására készülünk megbízóink számára. Ahogyan a Zwack esetében, továbbra is az ügyfelek céljait legjobban szolgáló, meglévő rendszereikbe illeszkedő megoldások feltérképezése és megvalósítása a szándékunk. Legyen szó bármilyen webes e-business technológiáról: webshopokról, vevőkapcsolati rendszerekről vagy belső és külső vállalati portálokról.”

A vállalati weboldal látványába illeszkedő, és annak főoldaláról is elérhető sub-site vizuális és tartalmi elemei ugyancsak a kirowski műhelyében születettek. Az átlátható struktúrával és könnyen kezelhető navigációval rendelkező weboldal szerkesztőségi rendszerén keresztül a Zwack munkatársai rendszeresen frissíthetik az akciókról és eseményekről szóló híreket.

A Kirowski Rt. Közép-Európa interaktív piacának egyik meghatározó szereplőjeként elsősorban az online marketing és az e-business területein nyújt teljes körű szolgáltatást. Az 1996-ban magánszemélyek alapította cég regionális és magyarországi megbízásokat teljesít számos iparág vezető nemzetközi és hazai vállalata számára. A több szakmai díjat elnyert vállalat legjelentősebb ügyfelei közé tartozik az Adidas, az Axelero, a Coca-Cola, a Conoco, a L’Oréal, a Matáv, a Nestlé, az OTP Bank, a Renault, a Sara Lee, a Westel és a Zwack Unicum.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik