Belföld

Ismerje meg jobban a másik oldalt! – az ügyfelet vagy az ügynökséget – A Bell Telemarketing szakmai kutatással lepi meg a DIMAKO közönségét

A Bell Telemarketing széleskörű kutatást indít a IV. DIMAKO kapcsán, melynek mottója "Ismerje meg jobban a másik oldalt!".

Az ügynökség október 30-án kezdődő online kutatásának célja a below-the-line eszközök alkalmazási szokásainak felmérése a szakmai közönség körében. A kérdőív kitöltésére lehetőség lesz az interneten már a konferenciát megelőzően is, valamint a DIMAKO helyszínén. A kutatás eredményeiről a Bell Telemarketing a megbízói illetve ügynökségi oldal még alaposabb megismerését várja. A BTL kutatásban a Bell partnere az Index és a FigyelőNet.

A IV. DIMAKO alkalmával a Bell Telemarketing Kft. 2001. október 30-tól kezdődően online kutatást indít, melynek célja annak megismerése, hogy a szakma (a megbízói illetve az ügynökségi oldal) milyen BTL eszközöket alkalmaz a fogyasztók elérésére és hogyan vélekedik azok hatékonyságáról.

A 2001-es Direkt Marketing Konferencia koncepciója: “Ismerje meg jobban fogyasztóit!”. A Bell Telemarketing a DIMAKO vezérgondolatához csatlakozva indítja el felmérését a szakmai közönség körében “Ismerje meg jobban a másik oldalt!” címmel. A kutatás célja annak bemutatása, milyen álláspontot képvisel az ügynökségi és a megbízói oldal a BTL eszközök használatáról.

A kutatásról az érdekeltek e-mailben értesülnek majd október 30-án, a kérdőívek megnyitásának napján. Azok, akiket nem ér el a tájékoztatás, az Indexen illetve a FigyelőNet portálokon elhelyezett – borotvapengét jelképező – hirdetésekre kattintva csatlakozhatnak a felméréshez. A szakmai kérdőívet kétféle csatornán lehet kitölteni: a Bell Telemarketing honlapján keresztül, valamint a DIMAKO helyszínén elhelyezett számítógépes kezelőfelület kitöltésével.

Annak érdekében, hogy az online kérdőívet csak a szakmai érdeklődők tölthessék ki, a kérdőívhez való hozzáférés csak regisztráció útján, jelszó beírásával lehetséges. A jelszóhoz e-mailben illetve a DIMAKO-n történő regisztrációkor juthatnak hozzá a szakma képviselői.

Csomor Tamás, a Bell Telemarketing ügyvezető igazgatója elmondta: “Fontosnak tartjuk a BTL szakma jelenlegi helyzetének felmérését, a két oldal álláspontjának minél pontosabb megismerését, hiszen ez a kulcsa együttműködésünk sikerességének. A direkt marketing szövetség éves konferenciájához kapcsolódva szeretnénk felmérésünkkel is hozzájárulni a DM hazai helyzetének minél teljesebb feltárásához. Kutatásunk segítségével teljesebb képet kaphat a szakma arról, hogy a megbízói illetve ügynökségi oldal milyen BTL eszközöket használ, hogy vélekedik a BTL eszközök hatékonyságáról, illetve mi alapján választ ezen eszközök között. Felmérésünk arra is rávilágít majd, hogyan látják az ügynökségek és a megbízók a BTL szakma illetve a BTL eszközök használatának jövőjét.”

A 2001. október 30-tól november 30-ig tartó online kutatás eredményeit a Bell Telemarketing a kiértékelést követően költségmentesen eljuttatja az abban részvevőknek.

A Bell Telemarketing KFt.-ről

A Bell Telemarketing a hazai marketingkommunikációs szakma egyik kiemelkedő szereplőjének, az M Csoportnak a tagja. A csoport tagvállalatai valamennyien saját területük szakértői és együttesen képviselik az egyesített “one-stop” marketing tevékenységet. Az 1996-ban alakult, mára a magyar telemarketing piac meghatározó szerepelőjévé vált Bell Telemarketing Kft. integrált, személyre szabott szolgáltatásokat kínál ügyfelei számára, szolgáltatás – mixük elemei a DM, a telemarketing, online marketing, adatbázis marketing, IT, valamint integrált
kommunikációs megoldások.

További információ:
Horváth Odett
455-6161
ohorvath@bell.mcsoport.hu

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik