Belföld

Milyen itallal kínálnák a fiatalok a felnőtteket? – Véget ért a második Coca-Cola Integrált Marketing Workshop

Pénteken véget ért a második Coca-Cola Integrált Marketing Workshop a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Karán. A képzésre másfélszáz diák érkezett az ország tizenkét felsőoktatási intézményéből.

Idén másodszor rendezték meg a Coca-Cola Integrált Marketing Workshopot. A háromnapos ingyenes képzésre az ország tizenkét felsőoktatási intézményéből (Budapesti Gazdasági Főiskola, Külkereskedelmi Főiskolai Kar, Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem, Debreceni Egyetem, Miskolci Egyetem, Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, Nemzetközi Üzleti Főiskola, Nyugat-Magyarországi Egyetem, Pécsi Tudományegyetem, Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Tanárképző Főiskolai Kar, Szegedi Tudományegyetem Szegedi Élelmiszeripari Főiskolai Kar, Szolnoki Főiskola) mintegy százötven hallgató ékezett. A diákokat a szervezők csapatokba sorsolták. A diákok két napig gyakorlati módszereket bemutató előadássorozatot hallgathattak kutatás, márka pozicionálás, pénzügy és márka, reklám-ATL, médiakutatás, értékesítési hely-ár-csomagolás, eladásösztönzés, bolton belüli marketing, Public Relations, rendezvény marketing témákban. A harmadik nap végére pedig egy felnőtteknek szóló, szénsavas alkoholmentes üdítőital magyar piaci bevezetéséhez kellett integrált marketing tervet készíteniük és ezt szakmai bizottság előtt prezentálniuk. Az oktatók között és a bizottságokban a Coca-Cola Magyarország szakemberei mellett, vezető médiumok és ügynökségi szakemberek is helyet kaptak.
“A megoldandó feladatnak az volt a szépsége, hogy egy banális terméket szofisztikált módon kellett piacra vinni az üditő ital piacon meglévő nagy verseny miatt. A nagyvállalati szféra azt a pluszt hozza be az oktatásba, hogy a diákokat életszerű szituáció elé állítja, melyben nekik rövid idő alatt kell dönteniük. Az együttműködésben van egyfajta szinergia, hiszen a marketing oktatók és a vállalati marketingesek is hozzáadnak valamit és egymástól is tanulnak.”- mondta Veres Zoltán a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Karának főigazgató helyettese. A diákok a prezentálandó feladatot nehéznek, de ugyanakkor nagy kihívásnak tartották, hiszen sokuknak tanulmányaik során most először kellett egy a valós életet szimuláló feladatmegoldásban helytállniuk.
“A workshop célja az volt, hogy a hallgatók tanulmányaik befejezése előtt egy valós piaci környezetet szimuláló helyzetben felmérjék elméleti felkészültségüket és azokat gyakorlati módszerekkel, ismeretekkel egészítsék ki. A Coca-Cola ötödik éve támogatja a hazai marketingképzést saját 115 éves tapasztalatainak és módszereinek átadásával. A cég ezen vállalásával ahhoz szeretne hozzájárulni, hogy a jövő magyar marketingszakemberei már pályájuk elején a lehető legszélesebb ismeretekkel rendelkezzenek és a lehető legfelkészültebbek legyenek a piaci versenyben. Évről évre komoly igényt tapasztalunk erre a diákok részéről, és az oktatók is jelentősen támogatnak minket ezen kezdeményezéseinkben.” – fogalmazott Horváth Magyary Nóra, a Coca-Cola Magyarország közkapcsolati és kommunikációs igazgatója.

További információ:
Horváth Magyary Nóra
Coca-Cola Magyarország
közkapcsolati és kommunikációs igazgató
Tel: 06/24/500-568
www.coca-cola.hu
sajtoinfo@coca-cola.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik