Belföld

Nőtt a Budapest Kártya forgalma

[Mti-eco] Az idei év első nyolc hónapjában 37 százalékkal nőtt az eladott Budapest Kártyák száma, ami így meghaladta a 60 ezer darabot - tájékoztatta a Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. (BTH) közleményben az MTI-t. A vizsgált időszakban a turisták 37 százalékkal többször használták kártyájukat az ingyenes belépést biztosító partnereknél. Nőtt a turisták múzeumlátogatási aktivitása, és ezzel együtt a Budapest Kártyával látogatók részaránya is egyre magasabb a múzeumok forgalmán belül, általában 3-8 százalék között változik. A turistabérlet jelenleg két- és háromnapos változatban kapható, és korlátlan utazást kínál a tömegközlekedési eszközökön, ingyenes belépést mintegy 60 múzeumba, kedvezményeket buszos, valamint hajós városnézésekre, kulturális programokra, valamint fürdőkben, éttermekben, üzletekben is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik