Belföld

Huszonegy százalékra nőtt a Lufthansa piaci részesedése

[FN, MTI-Eco] A Lufthansa piaci részesedése Magyarországon az első félévben 20,98 százalékra nőtt a tavalyi 15,63 százalékról. Budapestről mintegy 132 ezer utas vette igénybe a Lufthansa járatait, ami 24 százalékos növekedést jelent az előző év hasonló időszakához képest. A bevételek így a csoport átlagát jóval meghaladóan 25,7 százalékkal növekedtek ugyanezen időtartam alatt. A szerdán közzétett adatok szerint az első félévben a vállalat bevétele 13,7 százalékkal 7,8 milliárd euróra nőtt. A cég-csoport első félévi forgalmi bevétele 6,2 milliárd euró volt, ami 10,7 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi adatot. Ebből a személyszállítás bevétele 5 milliárd eurót tett ki, ami 12,6 százalékkal volt magasabb a tavalyi értéknél. Az idei első félévben a tavalyi azonos időszakhoz képest 70 százalékkal, 105 millió euróra csökkent a Lufthansa üzemi eredménye. A vállalat célul tűzte ki, hogy ez évben üzemi eredménye eléri a 700-750 millió eurót.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik