Belföld

Ötszázötvenezren keresték fel ezen a nyáron az öt éves Coca-Cola Beach House-t

Idén rekordszámú látogatót vonzott a Coca-Cola Beach House. A 9 hetes nyitva tartás alatt 550.000-en keresték fel a Balaton parti szórakoztató és sport központot. A nyáron 20 alkalommal lépett színpadra összesen 15 együttes. A helyszínről negyvenhatszor jelentkezett az RTL KLUB Reggeli és Delelő című műsora. Több mint 100 sztár fordult meg a Beach Studióban. A Coca-Cola Beach House vendége volt a Vakok és Gyengénlátók Intézetéből, a Gondviselés Alapítványtól és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálattól mintegy 130 gyerek. 14 iskolás csoport közel 700 gyerekét és kísérőjét is vendégül látták a szervezők. Különlegességek között volt nemzetközi vizikorfball verseny, a 25 méteres feszített víztükrű medence, promenade, strandkézilabda döntő és gumimatrac találkozó.

A nyitva tartás 66 napja alatt 550.000 vendége volt a Balaton egyetlen igazi tengerpartot idéző homokos partszakaszának. Az idén már szárazlábbal is megközelíthető kontúrstéget folyamatosan beborították a nyugágyak és a törölközők. A vízben felállított, igazi újdonságnak és kuriózumnak számító korfball pálya nemcsak a nyaralók között volt népszerű, hanem a hivatásos versenyzők között is, hiszen itt rendezték meg az első nemzetközi vizikorfball bajnokságot. A legtöbb meccset azonban ebben az évben is a vizifocipályán játszották. Ez a szám meghaladta az 1000-et, mert egy-egy melegebb napon akár 25 összecsapásra is sor került. Igazi sztár volt idén is a strandröplabda, amit az RTL KLUB stábja is szívesen játszott. De az igazi meglepetés és új kedvenc a 25 méteres feszített víztükrű medence volt, amely a napsütéses reggeleken már egész korán benépesült.

Nyáron a Coca-Cola Beach House vendégek nagyon sokszor találkozhattak az RTL KLUB munkatársaival, hiszen 46 alkalommal sugározta adásának egy részét a Reggeli és Delelő műsora a Beach Stúdióból. Kétszer személyesen szurkolhattak is nekik, amikor a Danubius Rádió csapatával mérték össze tudásukat vízen és homokon.

A 9 hét alatt 20 koncertet adott 15 együttes, az augusztus 20-iki buli pedig igazán rendhagyó volt. A Coca-Cola Élni jó szuperkoncerten fellépett a Not For Sale, a Back II Black, a Venus, Roy & Adam, és Sub Bass Monster. Végül közösen előadták az Élni jó dalt. A koncert számaiból CD is készült. A leglátogatottabb koncertet a Pa Dö Dö adta, akiket több mint tízezer fiatal hallgatott a homokról. Nagyon nagy sikert aratott a Back II Black is, akikkel 7 ezren buliztak együtt. Minden este DJ party várta a táncolni vágyókat és mire besötétedetett, a homokos part rendszerint újra megtelt.

A Coca-Cola Beach House adott otthont a világ első vizikorfball bajnokságának július 27-én. A nemzetközi tornán 6 ország 20 csapata vett részt, és magyar győzelemmel végződött. A nyitva tartás utolsó hétvégéjén itt rendezték meg az Országos Strandkézilabda Bajnokság Döntőjét, amelyen 24 csapat vett részt férfi, női, felnőtt és ifjúsági kategóriában. Megfordult itt Tomas Enge Formula 3000 -es bajnok is, aki a Coca-Cola Nordic Racing Team csapat tagja. A csapat egyik edzőautója és egy szimulátor nyolcszor volt a homokos parton és rengetegen kipróbálták, sőt többen versenyre is keltek a versenyautó-pilótával. Ábel Anita sem tudott ellenállni a kihívásnak.

A nyáron kétszer volt Hajshow, testfestés, és számos divatbemutatóra is sor került a stég kifutóján. Hétvégenként, júliustól pedig minden nap közös sportolásra invitálták a capoeirás fiúk és aerobic oktatók a napozó vendégeket. A legmelegebb napokon is sokan álltak fel a napozóágyból és a törölközőkről, hogy kicsit megmozgassák magukat.

A Coca-Cola Beach House idén is nagy szeretettel fogadta a hátrányos körülmények között nevelkedő gyerekeket és fiatalokat. Négy napon összesen 130 gyerek látogatott el a Vakok és Gyengénlátók Intézetéből, a Gondviselés Alapítványtól és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálattól. Szervezett iskolai csoportokat, nyári táborokat és osztálykirándulásokat is vendégül láttak a szervezők. Így közel 700 gyerek érkezett a siófoki szórakoztató és sport központba.

A nyáron 20 napon lehetett volna kitenni a megtelt táblát és 25.000 részvételi kártyát adtak le strandröplabda, vizifoci és korfball játékokra és kétszer volt tűzijáték.

További információ:
Horváth Magyary Nóra
Coca-Cola Magyarország
közkapcsolati és kommunikációs igazgató
Tel: 06/24/500-568
www.coca-cola.hu
sajtoinfo@coca-cola.hu

Fotók igényelhetők:
NetAktív Kommunikációs Ügynökség
Zarnóczay Szilvia
Tel: 320-8192
zarnóczaysz@netaktiv.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik