Belföld

Új termék, új pályázat, megújul a Coca-Cola Beach House

A Coca-Cola áprilisban ismét egy új termékkel, a Nestea-vel jelent meg a piacon, országos pénzdíjas pályázatot ír ki formatervezőknek, megkezdi a Coca-Cola Beach House átépítését, hogy méltó módon ünnepelhesse 5. születésnapját, és négy májusi szombaton újra kitárja a dunaharaszti palackozó kapuit a nagyközönség előtt.

Nestea, aki “Hűs Hozzád”

A Fanta Vadmálna sikeres bevezetése után a Coca-Cola Magyarország most egy teljesen új márkát vezet be. A szénsavas üdítőitalok, a palackozott vizek, dzsúzok és sportitalok mellett egy újabb ital kategóriában, a jeges teák piacán a Nestea Cool-lal jelenik meg a cég. A Nestlével közös üdítőital áprilistól kapható citromos és őszibarackos ízben, fél literes kiszerelésben.

A Coca-Cola termékinnovációjában mindig fontos szerepet játszik a helyi ízlésvilág és az igények megismerése, illetve azok kielégítése. A piackutatások szerint az előző évben a jeges tea iránti kereslet ugrásszerűen megnőtt: a jeges teát vásárló háztartások száma megduplázódott, az egy főre eső jeges tea fogyasztás pedig 68 százalékkal nőtt. Az új Nestea Cool minden olyan fiatal felnőttnek szól, aki aktív életet él és nyitott az újdonságra. “A Nestea Cool ötvözi a fiatalos lendületet, a kellemes selymes ízt és a valódi frissítő hatást. Ez a termék a világ 20 országában már igazi sikereket ért el, és az előzetes kutatások szerint Magyarországon is hasonló sors vár rá.” – mondta Horváth Magyary Nóra, a Coca-Cola Magyarország közkapcsolati és kommunikációs igazgatója.

Coca-Cola üvegnyitó pályázat

A Coca-Cola komoly erőfeszítéseket tesz, hogy mindazokban az országokban, ahol az üdítőitalaival jelen van, egyrészt megismerje az emberek véleményét, másrészt pedig termékein túl is részt vállaljon a helyi közösség életében. A tavalyi sikeres karikatúra pályázat után a cég most tárgytervező pályázatot hirdet. A feladat egy olyan üvegnyitó megtervezése, amely hűen tükrözi mindazokat az értékeket, amelyeket a 115 éves múltra visszatekintő, titkos recept alapján készülő üdítőital közvetít: a Coca-Cola mindig felfrissít; nem lehet megunni; varázslatot hoz a mindennapokba, eredeti és lemásolhatatlan, mindig optimista és vidám.

A pályázaton üvegnyitó rajzokkal és makettekkel lehet részt venni. A tervezés során az alkotók fantáziája szabadon szárnyalhat, hiszen kézi, asztali és falra szerelhető üvegnyitókkal is lehet pályázni. Ezeket az anyagokat a pályázatot szervező NetAktív Kommunikációs Ügynökséghez kell eljuttatni 2001. október 30-ig. A beérkezett üvegnyitó tervek elbírálására szakmai zsűrit kér fel a Coca-Cola, amelyben helyet kapnak a Magyar Iparművészeti Egyetem, a Magyar Képzőművészeti Egyetem szakoktatói, a Design Center munkatársa és egy független kritikus, valamint a Coca-Cola Magyarország képviselője. A zsűri által legjobbnak ítélt üvegnyitó terv alkotója nettó 250 ezer, a második helyezett nettó 150 ezer, a harmadik helyezett pedig nettó 100 ezer forintos pénzdíjat kap. Megfelelő színvonal esetén a Coca-Cola Magyarország kiállítást szervez a pályázati anyagokból. A pályázat országos, mindenki számára nyitott, de a feladat miatt természetesen elsősorban tárgytervezők, designerek, képző és iparművészek, valamint ezen iskolák hallgatóinak érdeklődését várják.

Újra nyílnak a Coca-Cola gyár kapui

Világszerte sokan kíváncsiak a legismertebb szó és üdítőital, a Coca-Cola világára. A titkos recept alapján készülő frissítő gyártásánál pedig a legmagasabb minőségi elvárásoknak kell megfelelni. Hogy a nagyközönség megismerhesse ezt a legendás világot és a mögötte álló legmodernebb gyártótechnológiát, a Coca-Cola Magyarország idén is meg szervezi a “Nyílt szombatok” programsorozatát. Minden érdeklődő közvetlen közelről nyerhet betekintést a gyártási folyamatokba a dunaharaszti palackozóban, amelynek gépsorairól az összes hazai forgalmazású Coca-Cola termék lekerül. Ez a gyár Közép-Kelet Európa legkorszerűbb üdítőital-üzeme.

A palackozó 2001 tavaszán négy szombaton nyitja meg kapuit: május 5-én, 12-én, 19-én és 26-án. Mivel tavaly az érdeklődés messze felülmúlta a várakozásokat, ezért idén a látogatáshoz telefonos regisztráció szükséges: hétköznaponként 9-től 20 óráig a 382-1188-as telefonszámon lehet jelentkezni. A program egy filmvetítéssel kezdődik, majd a csoportokat vezető kíséri végig a palackozóüzemen. A túra után a gyerek a szabadban játszhatnak és természetesen az üdítőket is meg lehet kóstolni. A vezetett túrák félóránként indulnak reggel 10-től 16 óráig. A nem saját gépkocsival érkezőket külön buszok szervezésével segíti a cég. A buszok a Dunaharaszti hév megállótól indulnak folyamatosan a gyárhoz. Gépkocsival az M0-s bajai leágazásánál (23. km kő) az 51-es úton lehet megközelíteni az üzemet.

Ötödik születésnapjára átalakul a Coca-Cola Beach House

A Coca-Cola Beach House 2001 nyarán több újdonsággal is készül 5. születésnapjára és a vendégek fogadására. Ez a speciálisan magyar “találmány” az elmúlt négy év során egyre népszerűbbnek bizonyult. Tavaly több mint félmillió látogató volt a nyitvatartás 10 hetében.

A Coca-Cola Beach House minden elemében igyekszik a napfényes, homokos tengerpartok hangulatát a Balaton-partra idézni. Ebben az évben a legszembetűnőbb változás az lesz, hogy a homokos parton felépül egy medence. A kontúrstéget most már akár száraz lábbal is meg lehet majd közelíteni a kifutószerű mólón keresztül. Az épületre egy második szint is kerül, ahol kényelmesen lehet az éhséget és szomjúságot csillapítani. Ugyanitt egy napozó terasz is helyet kap, ahonnan felülmúlhatatlan panoráma nyílik a tóra. Az előkészítő munkálatok a már elfogadott és engedélyezett tervek alapján a napokban kezdődnek. A Coca-Cola Beach House 2001-ben június 16-tól augusztus 20-ig lesz nyitva.

További információ:
Horváth Magyary Nóra
Coca-Cola Magyarország
közkapcsolati és kommunikációs igazgató
Tel: 06/24/500-568
www.coca-cola.hu
sajtoinfo@coca-cola.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik