Belföld

Hatályba lép az új reklámtörvény

(FN) Március 1-től hatályba lép a gazdasági reklámtevékenységről szóló törvény módosítása, amelyet még tavaly december 19-én fogadott el a parlament . A törvény tiltja a szexuális szolgáltatás, illetve szexuális ingerkeltésre irányuló áru vagy szolgáltatás reklámját, ha azt nem szexuális árukon vagy azt értékesítő üzletekben tüntetik fel. Az új szabályozás többek között újrafogalmazza a gyógyszer és a megtévesztő reklám fogalmát, valamint azokat a kitételeket, amelyeket az összehasonlító reklám közzétételekor érvényesíteni kell. Ennek értelmében a törvény kimondja: tilos olyan reklámot közzétenni, amely a valós választás látszatát keltve nem létező, forgalomban nem lévő, vagy azonosíthatóan meg nem jelölt áruval való összehasonlítást tartalmaz.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik