Gazdaság

Nem megy jól a rádióknak

Mindössze három kereskedelmi rádió növelte reklámbevételeit az első félévben – írja a Világgazdaság csütörtöki számában. Szakértők szerint túl sok a rádióadó, és a piac koncentrálódni fog.

Idén az első félévben mindössze a Sláger, a Juventus és a Rádió 1 növelte reklámspotok értékesítéséből származó bevételét éves összevetésben. A fővárosi adók közül a Roxy szenvedte el a legnagyobb visszaesést: a rádió reklámspot-bevétele 70 százalékkal zuhant. A legnagyobb bajban a rádió Deejay van, amelynek megszüntetéséről tulajdonosa piaci pletykák szerint már döntött.

A lap által megkérdezett szakértők szerint a 160 szereplős rádiós piac túlzsúfolt és hosszabb távon koncentráció várható – írja a Világgazdaság.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik