Üzleti tippek

Ingyenes tévéújságot ad ki az Est Média

Az Est Media Group (EMG) új, ingyenes magazinja, az EST.TV magazin mától kezdve hetente 150 ezer példányban jelenik meg országszerte.

A lap a Pesti Est és regionális Est Lapok ingyenes terjesztési modelljét követi, de a célcsoportok különbözőségéből adódóan a lelőhelyek némiképp más elv szerint kerültek kialakításra – tájékoztatta lapunkat a társaság. A 150 000 példány egyik részéhez az országosan 52 Tesco áruházban kihelyezett speciális állványokon keresztül lehet hozzájutni, míg a másik része fitness-termekben, bevásárlóközpontokban, irodaházakban és egyéb terjesztési pontokon lesz elérhető.

A lap minden héten minimum 120 oldalon jelenik meg, egyrészt a televízió-műsor bemutatása, valamint olyan, nőket célzó magazintartalom biztosítása, ami által a lap a tervek szerint kiemelkedik majd a szokványos tv-újságok mezőnyéből. A magyar sajtópiac jelenlegi öt legolvasottabb hetilapja – a Szonda Ipsos felmérése szerint – jelen pillanatban vagy televíziós műsorújság, vagy női magazin.

Az EMG új termékének megjelenése több szempontból is üzenetértékű a cég életében. A társaság szerint ez egyértelmű jele annak, hogy a cég a saját fejlődését nem kizárólag akvizíciókon keresztül képzeli el, másfelől azt is megmutatja, hogy a vállalat az EST.TV magazin megjelenésével – és egy új célcsoport megszólításával – képes olyan projekt beindítására és finanszírozására, amelynek segítségével egyre nagyobb szeletet hasíthat ki a sajtópiaci tortából.

Az EST.TV magazin megjelenésével párhuzamosan az EMG médiakampányt is indít, amelynek során televíziós, rádió, sajtó, indoor és online hirdetésekkel hívja fel a célközönség figyelmét az új lapra.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik